-

Brzoza : O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen

Komentarze użytkownika

@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

Z powodu obaw, że czegoś się domagam z dupy wzięty cały ten wachlarzyk podejrzeń, insynuacji i kluczenia. Jak pan nie chce odpowiadać, to pan nie odpowiada. Jak pan nie chce odpowiedzi, to pan nie pyta. Gówniana taka komunikacja.

Brzoza
10 marca 2024 08:58


@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

Nie prosiłem Pana o porady i nie zmuszałem do mówienia. Proszę się uspokoić.

Brzoza
9 marca 2024 23:34




@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

No właśnie się zastanawiam i szukam rozwiązań, jakie stosują mądrzejsi.

Brzoza
9 marca 2024 20:12

@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

Pan jest artystą. Kiedyś pisał Pan o tym, że nie będzie robił żadnej swojej gadającej głowy do mediów społecznościowych, bo poziom piaskownicy, który tak króluje będzie bardziej szkodził. Kiedyś pisał Pan o coraz większym zdziczeniu środowisk w Kościele widocznym poprzez chore pragnienia zejścia do jakichś katakumb z pierwocinami legendarnymi, gdzie będą kamery ukazujące każdą kropelkę potu ich przelewaną za dobro ich jednoznaczne i medalem na ich szyjach za zasługi wieńczące te niesamowite przygody pluszowego męczeństwa. Niedawno pisał Pan o tym, że w PL zostało przedzieranie się w małych grupkach. To wszystko nie są żadne rozwiązania, tylko ślepe uliczki. Wycofywanie się z wielkich kanałów komunikacyjnych, nie na rzecz jakichś innych dużych, tylko zniknięc ...

Brzoza
9 marca 2024 20:08

@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

Ale żeś mnie Pan ustawił.

Kontynuując :-) Po to rządzący skrywają się za 60-70 procentami, którzy nie czują potrzeby używać bardziej swojego Rozumu, aby nie brać odpowiedzialności za skutki tego rządzenia i malutkim kosztem można jeszcze przedstawić winnych intencjonalnie późniejszych kataklizmów samych Polaków. Efektem wpadanie w jeszcze większe kompleksy, wzrasta zajadłość pomiędzy mieszkańcami i jeszcze łatwiej wtedy poprzez media rządzić zwycięzcom posiadaczy najsilniejszych mediów.

Valser z Szwajcarii pisał wielokrotnie, że tam ludzie jakby roztropniejsi, czyli ten procent jest tam mały. Może mają tam tak ustawione media - w zgodzie z prawdą,  może życie na takich stromiznach, z powodu przewyższeń widzenie ciągle bardziej skali Stworze ...

Brzoza
9 marca 2024 10:39

@Katastrofa mediów społecznościowych czyli uwalnianie Barabasza (9 marca 2024 09:10)

>do wspomnianego uwielbienia Polaków dla narzędzi, którymi trzyma się ich za mordę. Nikt tu bowiem nie wierzy w to co widzi, a wszyscy chcą, żeby jakiś uznany i doceniany autorytet potwierdził oczywistości, na które patrzą. Jeśli tak się nie dzieje, prawda zostaje unieważniona, bo nie ma komu w nią wierzyć.

Brzmi trochę jakby była to specyfika w Polsce, a dotyczy to wszystkich jak Świat długi i szeroki. Strzelam, że taki stan jest średnio u plus minus 60-70proc. Jak Kraj jest po straszliwej wojnie, albo straszliwym głodzie, to u resztek, które przeżyją, procent się znacząco zmniejsza. Jak w Kraju jest od dłuższego czasu spokój i wszytko jest w miarę poukładane tak jak w Niemczech, to ludzie z nudów zaczynają przyłączać się do stronnictw r ...

Brzoza
9 marca 2024 10:02


@Pączki śnić czyli felieton na Dzień Kobiet (8 marca 2024 16:19)

> ale ten film był wielkim przeżyciem dla mojego pokolenia!

1974 Potop Pułkownik Kuklinowski:

1974 Potop Pułkownik Kuklinowski czlek szalony

Brzoza
8 marca 2024 19:25

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

> Lat temu kilkanaście (?) na stronie głównej polskiego związku rugby zamieszczono artykół z awf imienia Piłsudskiego, o zagrożeniach wstrząsów/wstrząsania.

> składany wózek na małych kółkach bo musi się dać wpakować do bagażnika ...

> Stąd wysyp choroby ADHD.

Poczytam, dzięki.

Brzoza
7 marca 2024 23:29

@Dwa poselstwa (7 marca 2024 04:52)

>liczy na awans na Niemców
Po co liczą na bycie podróbką jak można "oryginałem"? Przecież granice są otwarte. Duże domy w ładnym stanie poza miastami można spotkać w o wiele niższych cenach, np w Bawarii niż w Polsce. Nie wiem, w czym haczyk? Trzeba je musowo drogo docieplać? Nabudowali pełno fajnych domów, a za mało ludzi tam się rodzi i nie ma kupców? Ludzie stamtąd wyjeżdżają? Kasy nie mam i sam zastanawiam się wstępnie, czy nie wziąć na ileś lat tam Dzieci. Szybko nauczyłyby się nowego języka, zobaczyły Niemcy jak wyglądały przed większym upadkiem, jaki im się szykuje (podobno ich przemysł zaczął zmykać do USA, bo ceny prądu, dużo biurokracji i za mało wykwalifikowanych pracowników) i zobaczyły inny klimat, co jest fajnym doświadczen ...

Brzoza
7 marca 2024 22:46

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

> Czy Unia potrzebuje naprawy? Tyle i aż tyle.

Dokładnie.

 

> PiS nigdy nie wzywał do wyjścia z Unii, ale wskazywał potrzebę jej naprawy.

Tu prawie wszyscy mówią, że wskazywał i komunikował się źle. To było niezrozumiałe i za mało, nie wspominając o tym, że wygrywa się nie tylko z prezentacją planu, który zostanie kupiony i z właściwymi diagnozami, ale medialnie ustawiając tak przeciwników, że mają duże koszty strząśnięcia z siebie tego ustawienia. Czyli jakby PiS aktualnie coś ważnego dla "wszystkich" (jakąś obawę, jakiś fakt) mógł przekazać mając choćby słabe, ale łatwo sprzedające się wizualnie z dźwiękiem przekonująco :-), że tamci to naruszają i jeszcze bardziej naruszą. Kilka takich spraw naraz grzebie politycznych prze ...

Brzoza
7 marca 2024 14:27

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

Jasne, że kompleksy i brak używania rozumu spowodował u wyborców takie oddawanie głosu. Tylko czy nadaje się do rządzenia organizacja, która ignoruje istnienie takich uwarunkowań, nie wspominając, że nie widzi narzędzi, które może używać w celu zmieniania, choć częściowo tej sytuacji. Grzeralts napisał kiedyś, że Kościół, jak rozumiem w czasach gdy brał zamach, aby nawrócić cały Świat, używał wszystkiego, co mógł i brał pod uwagę ograniczenia ludzi.

Brzoza
7 marca 2024 12:37

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

Dokładnie. Przykład działania Żołnierzy Wyklętych był z czasu jak została im tylko obrona siebie, bez organizacji - by przeżyć musieli wymuszać czasem "lojalność" od tych kogo bronili.

Nie wiadomo co to znaczy być lojalnym i w jakiej sprawie, na terenie po amputowanej elicie, która z jakimś szacunkiem odnosiła się do swoich. A wcześniej tak jak pisze Nova - nie występuje komunikacja rząd - ludzie.

Brzoza
7 marca 2024 12:27

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

Jedna z tych "rzeczy" mającą w jakiś sposób zabezpieczać umowy i blokującą zdradę był honor - pogański wynalazek. Działał jakoś tylko w kręgu ludzi uznających tę rzecz za ważną.

Brzoza
7 marca 2024 12:14

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

Dokładnie. Historia uczy, także Historia Żołnierzy Wyklętych, że jak nie trzyma się za pysk i też trochę swoich, to nie ma mowy o skutecznym działaniu.
Zorganizowane grupy wokół "wujkówHe" mają klarowność co to znaczy "lojalność", i jest ciągła groźba wisząca w powietrzu, za samo podejrzenie bycia "nielojalnym". Nie trzeba dodawać, że jedna osoba naprawdę lojalna jest warta ileś tam zastraszonych/kupionych, wiec liczenie siły po szeregach jest iluzją.

Brzoza
7 marca 2024 11:46

Strona 1 na 78.    Następna