-

Brzoza : O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen

Komentarze użytkownika

@O budowaniu lojalności (7 marca 2024 08:20)

Dokładnie.

Brzoza
7 marca 2024 11:43

@O podboju raz jeszcze (6 marca 2024 09:43)

>Oto niepodległa ojczyzna w roku 1918 zaczęła dewastować podstawy bytu elit, które gwarantowały, że mowa polska i zasoby będą w jakiś tam sposób chronione, nawet podczas okupacji. Okazało się, że granice dewastacji można przesuwać w nieskończoność, jeśli tylko ktoś zechce.

1Płacz, 2kondukt pogrzebowy, 3Żałoba - tych etapów kultura RP jeszcze nie zrobiła, a minął niestety już jeden wiek.


>  ***  ośrodek produkcji i emisji treści, które obudowałyby w nas wiarę w nasze moce sprawcze. Tego najbardziej potrzeba  ***
Święta Prawda.

 

W kulturze RP kolejny etap po 3Żałobie i 4Wiedza o swoich mocach sprawczych, to Etap 5leczenia traum po zabijaniu naszych Kobiet i Dzieci.
Tu przykład nie do naśladowania 5 etapu, bo Im to w p ...

Brzoza
7 marca 2024 06:51



@Książka z ilustracjami jest lepsza niż niejeden film (6 marca 2024 09:38)

To jest cierń, łączenie się z cierpieniem Pana?

Brzoza
6 marca 2024 10:07

@Metodyka podboju (3 marca 2024 09:48)

A jakie są możliwości? Nie ma żadnych dobrych rozwiązań aktualnie teraz. Ta idea federacji, to realnie albo aktualnie chyba słabe Międzymorze ze słabym wsparciem pomiędzy wieloma sprzecznymi interesami, gdzie błąd mały może oznaczać katastrofę, albo z Niemcami i Francją itd. Ale, np. jak wspierane księstwa niemieckie przejmowały do federacji tereny Kaszub na zachodzie, to archeologowie mówią, że osadnictwo znacznie tam się zmniejszyło.

Wszelkie działania/formułowane propozycje polityczne w Polsce, które miałyby walor szacunku dla jego mieszkańców nie mogą zaistnieć, bo nie ma wypracowanego języka komunikacji władzy z mieszkańcami. Komunikacji gdzie są zobowiązania się do usunięcia się tej części rządu, która nie wypełniła zobowiązań i prawo nie respektowa ...

Brzoza
3 marca 2024 14:19

@Metodyka podboju (3 marca 2024 09:48)

Superowe! :-)

> Żeby to przełamać potrzeba było ogromnych pieniędzy na ocieplanie wizerunku

Fajnie kiedyś napisał coryylus: prawdziwa polityka zaczyna się, gdy przerzuca koszty na przeciwnika. Tylko to była genialna, ale oddolna inicjatywa walki z najeźdźcą. Pytanie na szybko- kiedy przyłączy się do tego tzw. nasze państwo? Czy kiedykolwiek się u nas przyłączyło do przeciwdziałania miękkiego podboju państwo w RON? Chyba w państwach katolickich obrona zawsze szła oddolnie? Tak depresyjnie coryylus nie pisał chyba nigdy jak ostatnio, aż się udziela i człowiek zaczyna się zastanawaić-czy to prawda, że Kościół rozeznał, że utrzymywanie tutaj państwa w karłowatej formie na zgliszczach RON, to nie będzie zawsze za duży koszt dla tzw. zwykłych ludzi i dlatego nie wspierał pote ...

Brzoza
3 marca 2024 13:01

@Metodyka podboju (3 marca 2024 09:48)

>jak działa podbój w momencie, kiedy nie można przeciwnika po prostu zlikwidować, bo zaneguje się przez to funkcjonowanie systemu.
 
>twórczość ludzi wolnych od twórczości niewolników, którzy poprzez wydumane metafory, próbują wmawiać sobie

>Jak wiemy są różne rodzaje trucizn, nie tylko te aplikowane do żołądka czy żył, ale także te sączone do mózgu i serca

>Metodyka  podboju, polega na tym, że najeźdźca wkracza na grunt emocji bardzo delikatnych i składa obietnice natury intymnej.

>odbywa na miękko, czyli, tak jak to już kiedyś pisałem, przez wielkich przyjaciół Polski i Polaków, którzy zjawiają się tutaj i od razu dostają różne fory i ulgi, po to, by pomóc na ...

Brzoza
3 marca 2024 11:36

@Jak założyć poczytne pismo lub portal? A w zasadzie, jak tego nie robić (10 lutego 2024 08:43)

Tutaj jest hierarchia i niestety wykoślawiona. Pewnie to taki sznyt z dawnego Zaboru moskiewskiego. Np aby uzyskać Tu równe podstawowe prawa, należy osobiście pana poznać. Autobus mi nawymyślał i przez pana wyszło, że bezkarnie.

Brzoza
10 lutego 2024 14:30

@Szósta, ósma, wpół do trzeciej (9 lutego 2024 11:26)

:-) Kolejna taka nauka: Trzymaj się. Jak ciągle coś boli to trudno widzieć Piękno, ale nie ma innego wyjścia, a Pan ma wielką szansę na ten cud, bo nie zajmuje się sobą.

PS. Pana spostrzeżenia są odświeżające i ożywcze. Duża przyjemność czytać, tym bardziej że czuć, że jest Pan bardzo silny.

Brzoza
10 lutego 2024 14:14


@Gorzkie pigułki... (31 stycznia 2024 13:27)

Pan się myli. Gdyby tam były same cwaniaki nieumiejące współpracować dla wspólnego dobra, to nie zatrzymaliby Moskwy i utrzymali do dziś frontu. Wychodzi na to, że w większości Armia Ukrainy myśli po naszemu. A to, że jest tam o wiele więcej zdemoralizowanych ludzi niż w Pl, nie oznacza, że nie ma szansy.

Brzoza
31 stycznia 2024 16:16

@Gorzkie pigułki... (31 stycznia 2024 13:27)

Dokładnie. To była rycerska z szerokim gestem/roztropna postawa - macie czego potrzebujecie, najszybciej jak możemy wam dać, niczego nie chcemy w zamian, chcemy z wami działać razem, bez przymuszania was, nawet w czasie, gdy jesteście na mocnym musiku. Może oprócz postawy zabrakło jakoś wyartykułowanie tego po stokroć w różnych miejscach na Ukrainie. Taka nasza postawa umożliwiała szybkie przekonanie się do nas, że mogą nam zaufać, bo nie wykorzystujemy sytuacji jako aktualnie silniejsi, nie wykorzystujemy ich. Mogli z tego skorzystać -najszybciej jak się da w łączeniu siły, gdyby ich władza odpowiedziałaby podobnie, bez tracenia czasu na wzajemne obwąchiwanie się, bo nie ma czasu. Jeśli to by się zrealizowało, to pewnie byłaby powtórka z historii i w niedługim cza ...

Brzoza
31 stycznia 2024 16:04

@Gorzkie pigułki... (31 stycznia 2024 13:27)

U nich władza może się zmienić na taką, która będzie pragnęła wspólnego marzenia z PL. A tych, którzy nie dorośli do marzenia i potrzebują kilku pokoleń, aby wyjść ze skóry bolszewika, (tak jak Grzeralts ostatnio napisał-wszędzie i zawsze jest taki standard - ludzie nie myślą racjonalnie i można dodać wszędzie na Świecie) i do czasu dojrzenia roztropna władza pod każdą szerokością geograficzną powinna umożliwić tym złamanym wewnętrznie ludziom rozwój gospodarczy z trzymaniem za twarz, aby ci ludzie nie zniszczyli osiągnięć całości wspólnoty. Mam nadzieję, że do tego czasu nie zostaną rozniesieni.

Brzoza
31 stycznia 2024 15:48

@Groucho Marx a Polska czyli o zasługach (30 stycznia 2024 08:48)

Jesteś dziadem, który nie lubi Dzieci?

Brzoza
31 stycznia 2024 15:19

@Gorzkie pigułki... (31 stycznia 2024 13:27)

Jeśli „kidaj łocha” jest prawdą, to w takiej sytuacji najpewniej na blokujące ich Węgry i na Ich skuteczne targowanie się o ustępstwa patrzą z uwagą i szacunkiem, a za najmniejsze ustępstwa od Nich są wdzięczni.

Ale tak nie jest na pewno dla całej Ukrainy. Ludzie związani z działającymi frontami i niepoddający się Moskwie za pewnie oferowane duże łapówki (przez to, byłoby dużo trupów Ukraińców na ich tyłach), jestem przekonany, że myślą o Polakach z szacunkiem jak o partnerach i marzą o tym samym co my, abyśmy działali wspólnie, przez to jeden drugiego mocno wzmacniali.

Brzoza
31 stycznia 2024 14:09

@Groucho Marx a Polska czyli o zasługach (30 stycznia 2024 08:48)

Prawie zawsze nieprzyjemnie się czyta co piszesz. Dlaczego udajesz, że pytam się ciebie o Ordę?

Brzoza
31 stycznia 2024 13:54

@Groucho Marx a Polska czyli o zasługach (30 stycznia 2024 08:48)

Silisz się na kłującą uszczypliwość, bo zabolała babcia? Pewnie jesteś dziadem, który się z tym nie pogodził.

Brzoza
31 stycznia 2024 12:56

@Groucho Marx a Polska czyli o zasługach (30 stycznia 2024 08:48)

Wymyślasz jakąś nieistniejącą historię relacji, udajesz, że mnie znasz i moje intencje, wciągasz od czapy Stanisława. Skąd ci się urodziło: " Nie jestem sekretarką pana Stanisława,aby informować gdzie on przebywa "? Nigdy nie pytałem ciebie o Stasia.

Brzoza
31 stycznia 2024 12:38

@Groucho Marx a Polska czyli o zasługach (30 stycznia 2024 08:48)

a ty co, obrońca "uciśnionych" dam dla łatwego poklasku? Nawaliłeś się jak autobus

Brzoza
30 stycznia 2024 23:44

 Poprzednia  Strona 2 na 78.    Następna